Etusivu » Rakli tiedottaa » Jäsenten tyytyväisyys RAKLIn toimintaan korkealla tasolla
« Takaisin uutisarkistoonJäsenet ovat tyytyväisiä RAKLIn toimintaan ja kokevat sen hyvin tärkeänä. Näin kertoo vuosittain toteutettava RAKLIn jäsenkysely.
Lähes 95 prosenttia jäsenistä näkee RAKLIn toiminnan erittäin tärkeänä tai tärkeänä. Tyytyväisyys RAKLIn palveluihin, kuten vaikuttamiseen, viestintään, muutosten ennakointiin sekä kehittämiseen on kasvanut vuoden 2021 aikana.
”Jäseniltä saamaamme palautetta arvostamme korkealle, sillä se on tärkeä osa toimintamme suuntaamisessa. Panostukset erityisesti vaikuttamiseen ja viestintään ovat kantaneet hedelmää, sillä jäsenistömme tyytyväisyys näihin on kasvanut selkeästi viimeisen kolmen vuoden aikana. Ammattimaisten kiinteistönomistajien ja rakennuttajien ääni tulee kuulumaan laajalti jatkossakin niin alan sisällä kuin yleisestikin”, toteaa RAKLIn toimitusjohtaja Jyrki Laurikainen.
Jäsenten suositteluaste on kasvanut koko ajan sen mittaushistorian aikana ja nyt on korkeampi kuin koskaan aiemmin. Jälleen kerran erityisen korkealle vastaajat arvostivat RAKLIn toimiston osaamista, palveluasennetta ja tavoitettavuutta.
Jäsenistön keskuudessa mielikuva RAKLIsta on hyvin myönteinen. Jäsenkyselyn mukaan myös RAKLIn näkyvyys on kehittynyt positiivisesti kolmen viime vuoden aikana.
”Haluamme olla jäsenistön suuntaan avoin, keskusteleva ja aktiivinen kumppani. Tärkeänä koetaan myös roolimme tiedonjakajana, ja esimerkiksi viikoittainen uutiskirjeemme saa toistuvasti kiitosta. On hienoa nähdä, että RAKLIn jäsenet kokevat toimintamme erittäin tärkeänä – sen eteen teemme töitä tänäkin vuonna”, jatkaa Laurikainen.
Jäsenkyselyyn vastanneiden kesken järjestetty arvonta on toteutettu ja voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.
Kiitokset kaikille vastaajille!